1. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?
Nie, nie trzeba się rejestrować żeby złożyć zamówienie.
2. Jak bardzo różni się przedmiot załączony na obrazku od przedmiotu fizycznego?
Przedmiot załączony na obrazku może posiadać inny odcień niż ten na obrazku.
3. Zamówiłam(em) u Państwa produkt jak długo będę na niego oczekiwać?
W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży.
4. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?
Wystarczy skorzystać z naszej wyszukiwarki, która znajduje się na górze naszej strony internetowej.
5. W jakich godzinach dostępni są Konsultanci z Biura Obsługi Klienta?
W dni robocze od godziny 9.00 do godziny 17.00
6. Jak często oferta Sklepu jest aktualizowana?
Strona internetowa sklepu aktualizowana jest na bieżąco, jeśli pojawia się coś nowego w sprzedaży, pojawia się to od razu na naszej stronie.
7. Kupiłam/em produkt i jest uszkodzony, co robić?
W tym przypadku prosimy o Państwa kontakt.
8. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
9. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Nie wszystkie produkty są przedmiotami dostępnymi. Jeśli produkt nie jest dostępny zablokowana jest opcja „Do koszyka”
10. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Numer konta bankowego naszego sklepu znajduje się w zakładce „Płatności i dostawy”.
11. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Aktualny status realizacji Twojego zamówienia jest dostępny na stronie www.biomedicum.pl, w panelu 'Twoje konto', zakładka ‘Moje zamówienia’ poprzez rejestracje, jeśli nie posiadasz konta na naszej stronie internetowej, status zamówienia jest wysyłany drogą mailową.